Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Carnavalskleding: Groente en fruit

  • blaauw

    Praatpaal voor uw problemen

    Telefonische Hulplijn

    Regiopastor, een goede vriend.

    Bij Regiopastor kun je terecht met je problemen maar ook voor een gewoon praatje. Soms is Regiopastor een meedenkende gesprekspartner, soms een luisterend oor, soms de eerste of enige aan wie je je verhaal kwijt kunt. Je kunt Regiopastor alles vertellen. Regiopastor leeft met je mee. Regiopastor geeft je een stukje warmte, steun en aandacht precies op het moment dat jij dat nodig hebt. In een gesprek met Regiopastor gaat het om jou en niemand anders. Een gesprek met Regiopastor is anoniem. http://www.regiopastor.nl

    Alliantie Jahweh Passie Kerken is een volwaardige erkende denominatie van gemeentebouw met een ruime ervaring in het aanbieden van Service - Support –Commitment via e-mail voor christenen en kerken daarnaast bieden wij u een snelle manier om de coördinatie van uw kerkgenootschap of gemeente te ondersteuning of met u een nieuwe kerk te planten , wij bieden ook telefonische ondersteuning in geval als u vragen hebt. We hebben toegewijde personen als christelijke geestelijken in Nederland . misschien voor u de eerste stap die nodig is voor het starten van een kerk of een ministry. Alliantie is een overkoepelende denominatie van kerken . . Behalve op het gebied van coördinatie hebben we gemeentebouw , online-Bijbelschool ,evangelisatieprojecten, telefonische hulplijn en alle andere dingen die we aanbieden, Wij bieden iets anders ….. Service - Support –totaal Commitment. http://www.jahweh-passie-kerken.org

    CCL De beroepsorganisatie voor geestelijke leiders , CCL een netwerk van mogelijkheden om pastors en leiders met elkaar in contact te brengen. 2. Helder advies, persoonlijk advies en begeleiding. 3. geestelijke ondersteuning en dekking.

    Je Aansluiten bij CCL. Elke leider cq voorganger, oudste, leider, jeugdleider en aanbiddingleider kan zich aanmelden als Partner van CCL. Dit deelnemerschap is geheel vrijblijvend en biedt het privilege van alle diensten zoals deze vermeld staan

    Website: www.c-c-l.nl

    De bond , beroepsorganisatie , genooschap, voor geestelijke Leiders ,evangelisten ,pastors ,profeten , conselors ,bijbelleraren ,voorgangers ,Worshipleaders, apostelen

    New Life Church Nederland

    Wij zijn op zoek maar mensen die op zoek zijn naar God en naar een dynamische kerk. Ben jij die persoon? Dan ben je van harte welkom om een van onze samenkomsten bij te wonen. the vrijdag avond Church: De samenkomsten op vrijdagavond beginnen altijd om 19.00 uur en zijn om ongeveer 20.30 uur afgelopen, waarna we gezellig ‘Fellowship’ met elkaar hebben tot 21.00 uur http://www.new-life-church.nl

  • Sam

    Beste Dorien

    heb jij ookperzikpakken te koop?

    M.V.G Sam

  • eric

    Hallo

    Wij zijn met spoed op zoek naar een wortelpak met groen toefje (hoofddeksel of kraag).

    Mail mij zo snel mogelijk

  • J

    Beste Dorien,

    Ik had een berichtje geplaatst maar hier nog geen reactie op gekregen.

    Zijn er nog appelpakken of heb je deze niet meer in je collectie.

    Ik hoor graag z.s.m.

    Alvast bedankt

  • Tim

    Toevallig nog 5 appelpakken over?

    Dorien Schreef:

    ——————————————————-

    > Mooi carnavals pakken te koop voor optocht, thema

    > Groente&Fruit

    > (aardbeipak, appelpak, citroenpak en wortelpak ca.

    > 15euro per stuk)

  • Peter Tapken

    Best Dorien,

    Ik ben op zoek naar een wortelpak.

    Als je dit niet hebt dan kan een bananenpak ook, wat zijn de kosten?

    Met vriendelijke groet,

    Peter Tapken

  • Peter Tapken

    Ik zal het nog iets toelichten.

    Een vriend van ons is groenteboer, maar heeft een hekel aan wortels.

    Maarten (de jarige) houdt van poolen en ook wel van een wedje, dus we gaan een poolweddenschap aan en de weddenschap gaat over het wortelpak.

    Hij heeft echt een hekel aan wortels!

    Ik zou graag snel van je horen.

    Met vriendelijke groet,

    Peter Tapken

    0642057395

  • Renee Dierx

    Hi Dorien,

    Het is alweer wat jaartjes geleden zie ik, maar misschien heb je nog een verdwaald appelpak op zolder???

    Je zou me er enorm mee helpen!!

    Hoop iets te horen,

    Groetjes Renee

  • Wim tmpelaar

    Ik ben nog op zoek naar een wortelpak voor mijn zoons.

    Ben benieuwd of je nog iets voor mij hebt.

    Groet, Wim Tempelaar

  • Sanne Scheffer

    Dorien Schreef:

    ——————————————————-

    > Mooi carnavals pakken te koop voor optocht, thema

    > Groente&Fruit

    > (aardbeipak, appelpak, citroenpak en wortelpak ca.

    > 15euro per stuk)

    Beste Dorien,

    Ik ben heel erg op zoek naar een wortelpak, mijn bijnaam is namelijk wortel vanwege mijnn oranje haar dus een wortelpak zou top zijn!

    Vriendelijk groet,

    Sanne Scheffer